İADE VE DEĞİŞİM

İade & Değişim Süreci Kaç Gündür?

Değişim, siparişin teslimatından sonraki 5 iş günü içerisindedir.

Siparişim ayıplı/defolu/yanlış gönderilmiş Ne yapmalıyım?
Satışa sunduğumuz tüm ürünler, kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken hasar kontrolünden geçmektedir. Nadiren yaşanılan ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa öncelikle çok özür dileriz. Böyle bir durumda süreç şu şekilde işlemektedir;
 Değişim için, WhatsApp sipariş hattımızdan bizimle iletişime geçip değişim kodunu talep etmeniz gerekmektedir. Değişim talebiyle damlabutik.com.tr'e gönderdiğiniz ürünlerin firmamız tarafından oluşan hatalarda tüm kargo masrafları firmamıza aittir.
kargonuzun içerisine hatalı oldugunu ve hatasının ne olduğunu belirtmeniz gerekmektedir.


Diğer değişim durumlarda

????!!Hangi Ürün/Ürünler Değişim Kapsamına Girmez?
????!!! Göndereceginiz ürünü deneme haricinde kullanmadan herhangi bir deforme koku, bozulmuş, kullanılmış, yıkanmış, olmaları halinde değişim kabul edilemez. 

Değişim&İade Ücretli midir? 

 •İade&Değişim için kargoyu gönderirken kargo ücreti size aittir.

•Gönderirken tutan kargo ücreti ve aynı zamanda ilk sipariş oluştururduğunuzda size gelen kargonun hizmetide olmak üzere toplam gidiş dönüş iki kargo ücreti kesilip kalan tutar yatırılacaktır. 

Küsüratları bizler karşılamaktayız bu ücretler malesefki kargo şirketlerine ödenen aldığınız kargo hizmetinizin ücretidir teşekkürler 🙏🏻

•Detaylı iade süreci ve nasıl göndericeğinize dair 0531 386 40 12  whatsapp destek hattımızdan iade yapmak istediğinizi belirtebilirsiniz sürecimiz bizler tarafından illetildik den sonra tarafımıza gönderebilirsiniz. 

kargo bizlere ulastıgın da kargoyu teslim aldıgınız süre kontrol edilir.

Kargoyu göndeririken ki olusucak kargo takip kodunuzu almayı unutmayınız. 

kargo tarafımıza ulaştığında mesaj atılarak bilgilendirileceksiniz iade veya değişim süreceniz tamamlanacaktır teşekkür ederiz.

Size nasıl yardımcı olabiliriz?
Yükleniyor...